Jakość

Dla zapewnienia rozwoju naszej firmy i doskonalenia prowadzonych działań wyznaczyliśmy sobie cele dotyczące jakości, ze szczególnym uwzględnieniem:

  • kompleksowej obsługi Klienta,
  • budowania długofalowych, partnerskich relacji z naszymi Klientami, Partnerami i Dostawcami,
  • ciągłego doskonalenia oferowanych przez naszą firmę usług i produktów,
  • ciągłego rozwoju naszych kompetencji,
  • utrzymywania dotychczasowych oraz zdobywania nowych rynków zbytu,
  • utrzymywania dobrej renomy firmy i jej pozytywnego wizerunku na rynku,
  • ciągłego doskonalenia organizacji i efektywnego zarządzania zasobami firmy.

Bezpieczeństwo

Doskonale wiemy, że pracownicy są najważniejszym zasobem naszej firmy. Stąd też nasza troska o stworzenie bezpiecznych warunków pracy uwzględniających:

  • przestrzeganie wymagań przepisów i aktów prawnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, mających zastosowanie w działalności naszej firmy,
  • systematyczna ocena zagrożeń oraz ryzyka zawodowego występującego w Spółce,
  • ciągłe podnoszenie świadomości i zaangażowania personelu przez szkolenia pracowników oraz bieżące informowanie o podjętych inicjatywach,
  • skuteczne zapobieganie wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym przez podejmowanie działań profilaktycznych,
  • systematyczne kontrolowanie i monitorowanie przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy ,
  • ciągłe doskonalenie działań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.

Odpowiedzialność społeczna

Odpowiedzialność biznesowa stanowi podstawę relacji firmy ze naszymi pracownikami, klientami, dostawcami, partnerami biznesowymi, a także organami rządowymi i samorządowymi.

U podstaw polityki odpowiedzialności prowadzonej przez DGK Energy leży otwarte komunikowanie wartości i zasad firmy, uwzględniające ekonomiczne, społeczne, środowiskowe i etyczne aspekty działalności.